Welcome to www.vredestein.com.
Please select your country:

Europe Rest of the world

België/Belgique Danmark Deutschland España France Italia Luxembourg/Luxemburg Magyarország Nederland Norge Österreich Polska Republika Hrvatska Republika Slovenija Româna Russia Schweiz/Suisse/Svizzera Slovensko Sverige United Kingdom

Australia Canada China Hong Kong India Israel Maroc/Morocco México Middle East New Zealand South Africa Thailand Turkey United States
Selecteer land
  • België
  • Canada
  • Danmark
  • Deutschland
  • España
  • France
  • India
  • Italia
  • Luxembourg
  • Magyarország
  • Middle East
  • Nederland
  • New Zealand
  • Noreg
  • Österreich
  • Polska
  • Republika Hrvatska
  • Republika Slovenija
  • Româna
  • Schweiz
  • Singapore
  • South Africa
  • Sverige
  • Türkiye
  • United Kingdom
  • United States
  • ישראל
  • المغرب
  • ราชอาณาจักรไทย
  • 中华人民共和国
  • 香港
selecttaal

VREDESTEIN ALS SPONSOR

Sponsoring is voor Vredestein bij voorkeur een vorm van samenwerken, waarbij twee partijen elkaar van dienst zijn. Er is sprake van sponsoring als de gesponsorde in staat en bereid is een (behoorlijke) tegenprestatie te bieden. Hierbij valt naast advertenties en reclameborden ook te denken aan bijvoorbeeld toegangskaarten. Doelstelling van Vredestein voor sponsoring is een uitbouw van de merkpersoonlijkheid, bijdrage aan de uitstraling van het merk, bijdrage aan interne trots, verdieping van relaties en de verkoop van producten. Bij sponsoring hoeft het niet alleen om geld te gaan. Het beschikbaar stellen van bijvoorbeeld faciliteiten of het inzetten van personeel kan ook een vorm van sponsoring zijn. Essentieel is dat de kernwaarden van Vredestein en de gesponsorde dicht bij elkaar liggen.


CRITERIA VOOR SPONSORING

  • Er moet voldoende tijd zijn om sponsoring succesvol te kunnen invullen (in geval van evenementen moeten sponsor aanvragen 3 maanden voordat het evenement plaatsvindt worden ingediend). 
  • Het beoogde doel heeft een nationale/internationale uitstraling. 
  • De organisatie moet professioneel en betrouwbaar zijn. 
  • Vredestein vraagt (in principe) branche-exclusiviteit als (hoofd)sponsor. Dat betekent dat Vredestein niet sponsort als er ook andere bandenfabrikanten optreden als sponsor. 
  • Er mag geen permanente, financiële afhankelijkheid van Vredestein als sponsor bestaan. 
  • Vredestein ziet de voordelen van sponsoring in. 
  • Sponsoring levert een bijdrage om de beoogde marketingdoelstellingen te realiseren. 
  • Het besluit van toe- of afwijzing wordt schriftelijk of per mail meegedeeld. Navraag over totstandkoming van dit besluit is niet mogelijk.

Ga naar het sponsor aanvraagformulier >